Multi oameni isi pun aceasta intrebare: Sunt utile retelele sociale pentru promovarea afacerii? Desi semnele de intrebare exista, pot spune ca este recomandat sa faci public cate un anunt pe Internet pentru vanzarea unui produs sau serviciu. Totusi, cea mai importanta unealta de marketing este continutul afacerii si modul in care este prezentata in mediul online.
Vin cu cateva exemple.
Vrei sa vinzi produse din gradina proprie sau ai deschis o spalatorie auto, insa lumea afla de afacerea ta de la prieteni, fara a furniza datele de contact sau adresa. De accea, este mai bine sa ai un site si pagini pe retele de socializare, unde sa adaugi cateva informatii si fotografii despre acel business.
Trebuie sa emiti o factura sau vrei sa trimiti o informare de plata, insa nu ai datele complete ale clientului. Incerci sa il contactezi telefonic sau pe adresa de e mail si nu reusesti. Din acest motiv, este foarte avantajos sa ii comunici aspectele respective, folosind o aplicatie de mesagerie online.
Ai idei pentru afacerea ta in turism si vrei sa creezi o reclama, insa nu stii cum. Cele mai cautate sunt postarile sponsorizate. Specifici suma, dai cateva filtre si incep sa vina clientii.
Sau esti pasionat de calatorii, vrei sa promovezi anumite destinatii, insa nu postezi in grupuri cu tematica de turism. Clientii nu vin usor, astazi ei trebuie sa stie cateva lucruri despre tine, insa este nevoie ca tu sa cunosti preferintele lor.
Poate vor sa mearga aici:
Sau isi doresc sa vada acest loc:
Asadar, utilizarea retelelor sociale este benefica in scopul promovarii afacerii tale.
Tu ce parere ai? Merita promovate afacerile in mediul online? Eu consider ca da!