Daca esti blogger, content creator, lucrezi in domeniul marketing online sau ai un magazin virtual, mai concret, va trebui sa scrii din pasiune si sa iti expui ofertele. Cititorii trebuie sa stie ce servicii prestezi si ce vrei sa le transmiti. Eu mizez pe activitati ale ghizilor de turism si consider ca blogul este cartea ta de vizita.
Pentru cei care au blog de travel, acesta poate fi cartea de vizita pentru diferite activitati in domeniul cel mai frumos si cel mai cautat la nivel mondial: turismul!

De asemenea, daca ai un site oficial, adica domeniu propriu, sansele de a fi vizibil sunt mai mari. Depinde mai putin de cantitate si mai mult de calitate.
Stim foarte bine ca blogurile, in general, sunt surse de informatie pentru cititori. Daca materialele sunt utile, atunci lucrurile sunt mult mai facile. In turism, temele sunt variate si poti veni de fiecare data cu ceva nou.

Blogurile sunt carti de vizita pentru a incepe sa lucrezi cu oameni din domeniu. Si nu in calitate de angajat. Personal, nu as face asa ceva!
Prefer sa fac echipa cu firmele care au nevoie de mine, daca este nevoie. Nu as migra in teritoriul lor. Fiecare cu treaba lui! Atunci, poti castiga si din blog, desigur!
Blogul este cartea ta de vizita!
Tu detii un blog? Consideri ca este util?